newsnow.gr

Πάντως, η κίνηση στα λιμάνια είναι μειωμένη σε σχέση με πέρυσι κατά 20-30% (τα δρομολόγια φέτος είναι λιγότερα από πέρυσι) και σύμφωνα με παράγοντες της ακτοπλοΐας αυτό οφείλεται στην οικονομική κρίση.
Ενδεικτικά, από τα τρία λιμάνια της Αττικής (Πειραιάς, Ραφήνα, Λαύριο) τον Ιούλιο του 2012 αναχώρησαν συν�λικά 930.285 επιβάτες φέτος έναντι 1.125.055 πέρυσι.
Πάντως από το μεσημέρι της Παρασκευής, το Λιμενικό Σώμα βρίσκεται σε επιφυλακή για τη διευκόλυνση των ταξιδιωτών καθώς είναι αυξημένη η κίνηση στο λιμάνι του Πειραιά με τους περισσότερους προορισμούς να έχουν 100% πληρότητα στα πλοία.
Συγκεκριμένα, από το λιμάνι του Πειραιά έχουν προγραμματιστεί, 26 για σή,ερα και 24 για την Κυριακή, από το λιμάνι της Ραφήνας 12 για σήμερα και 17 για την Κυριακή, ενώ από το Λαύριο θα πραγματοποιηθούν, επτά σήμερα και πέντε την Κυριακή.
Αυξημένα τα μέτρα της τροχαίας ενόψ! ει τ� �υ Δεκαπενταύγουστου
Συγκεκριμένα θα απαγορεύεται η κυκλοφορία των φορτηγών, με φορτίο πάνω από 1,5 τόνο, στις εισόδους και εξόδους των εθνικών:
1. Την Τρίτη 14 Αυγούστου 2012 για το ρεύμα εξόδου και από 16:00-22:00 θα ισχύσουν οι απαγορεύσεις:
α) Στη Νέα Εθνική Οδό (Ν.Ε.Ο.) και στην Παλιά Εθνική Οδό (Π.Ε.Ο.) Αθηνών – Κορίνθου – Πατρών, από τα Διόδια Ελευσίνας μέχρι τα Διόδια Ρίου, εξαιρούμενου του τμήματος από τη Χ/Θ 145 έως τη Χ/Θ 205+800 (κόμβος Ρίου).
β) Στη Ν.Ε.�.. Αθηνών – Θεσσαλονίκης, από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου, από τον κόμβο Λαμίας μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας και από τη Λάρισα (χ.θ. 365+400) μέχρι την κάτω διάβαση περιοχής Σκοτίνας (χ.θ. 410).
γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης – Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης μέχρι το 34ο χλμ.
δ) Στην Εθνική Οδό Σχηματαρίου – Χαλκίδας, από τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300).
2. Την Τετάρτη 15 Αυγούστου 2012 για το ρεύμα εισόδου και από 16:00-23:00 ώρας θα ισχύσουν οι απαγορε! ύσει ς:
α) Στη Ν.Ε.Ο. και στην Π.Ε.Ο. Πατρών – Κορίνθου – Αθηνών, από τα Διόδια Ρίου μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας, εξαιρούμενου του τμήματος από τη Χ/Θ 145 έως τη Χ/Θ 205+800 (κόμβος Ρίου)
β) Στη Ν.Ε.Ο. Θεσσαλονίκης – Αθηνών, στο ρεύμα προς Αθήνα, από την κάτω διάβαση περιοχής, Σκοτίνας (Χ.Θ. 410) μέχρι τη Λάρισα (Χ.Θ. 365+400), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας μέχρι τον κόμβο Λαμίας και από τη διασταύρωση του Μπράλου μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι).
γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης, από το 34ο χλμ. μέχρι την αερογέφυρα Θέρμης.
δ) Στην Εθνική Οδό Χαλκίδας – Σχ�ματαρίου, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (χ.θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης.
newpost.gr
Ακόμα 32 αλλοδαποί, διαφόρων υπηκοοτήτων, επέστρεψαν στις χώρες καταγωγής τους, σε επιχείρηση που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή από το Τμήμα Απελάσεων της Διεύθυνσης Αλλοδαπών Αττικής της Ελληνικής Αστυνομίας.
Ειδικότερα, στις χώρες τους επέστρεψαν τέσσερις πολίτες Κίνας, ένας πολίτης Αρμενίας, ένας πολίτης Λιθουανίας, δύο πολίτες Ρουμανίας, ένας πολίτης Σιέρα Λεόνε και 23 πολίτες Αλβανίας, σε βάρος των οποίων είχαν εκδοθεί αποφάσεις επιστροφής για παράνομη είσοδο στη χώρα.
Η επιστροφή των αλλοδαπών υπηκόων Κίνας, Αρμενίας, Λιθουανίας, Ρουμανίας και Σιέρα Λεόνε, πραγματοποιήθηκε με εμπορικές πτήσεις από το αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος», με προορισμούς τη Σανγκάη, το Γερεβάν, το Βίλνιους, το Βουκουρέστι και το Μιλάνο, αντίστοιχα.
Οι αλλοδαποί υπήκοοι Αλβανίας επέστρεψαν οδικώς στη χώρα τους, μέσω της Διεύθυνσης Μεταγωγών Δικαστηρίων Αττικής.
Οι επιχειρήσεις επιστροφής αλλοδαπών στις χώρες καταγωγής τους γίνονται στο πλαίσιο των ενεργειών για την αντιμετώπιση της μη νόμιμης μετανάστευσης και το κόστος τους καλύπτεται από το Ευρωπαϊκό Ταμείο Επιστροφών.
«Ελπίζω πως θα έχουμε ένα πραγματικό Ευρωπαϊκό Σύνταγμα για το οποίο θα διεξαχθεί δημοψήφισμα», είπε στην εφημερίδα Bild am Sonntag.
Υπενθυμίζεται ότι υπέρ αυτής της ιδέας τάσσεται και ο πρόεδρος της Χριστιανοκοινωνικ�ς Ένωσης (SU), βαυαρικού σκέλους των Χριστιανοδημοκρατών της Αγγέλας, Μέρκελ Χορστ Σιχόφερ.
Όπως εξήγησε ο Σιχόφερ σε συνέντευξή του στην Welt am Sonntag, «βλέπω τρεις τομείς για τους οποίους πρέπει να ρωτηθεί ο γερμανικός λαός: πρώτος είναι η μεταβίβαση σημαντικών εξουσιών στις Βρυξέλλες, δεύτερος η ένταξη νέων κρατών στην ΕΕ και τρίτος η παροχή γερμανικής οικονομικής βοήθειας σε άλλες χώρες».
Προσθέτει ότι ερωτήματα όπως αν θα υπάρξουν ευρωομόλογα ή ένα ταμείο για την εγγύηση του χρέους πρέπει να απαντηθούν από το λαό.
Ο γερμανικός Τύπος σχολιάζ! ει π� �ντως ότι το CSU θα απαντούσε «όχι» και στα τρία μεγάλα ζητήματα που έβαλε ο Σιχόφερ και πιστεύει ότι το ίδιο θα έλεγαν και οι Γερμανοί ψηφοφόροι.
Οι πρώτες αναφορές για ένα δημοψήφισμα είχαν ακουστεί στο γερμανικό Κοινοβούλιο, καθόλου τυχαία, στην τελευταία ψηφοφορία για τον ESM, η έγκριση του οποίου εκκρεμεί από το Συνταγματικό Δικαστήριο στην Καρλσρούη. Η σχετική απόφαση θα εκδοθεί στις 12 Σεπτεμβρίου.
Προ εβδομάδων και ο Βόλφγκανγκ Σόιμπλε είχε αναγνωρίσει πως ένα δημοψήφισμα «μπορεί να έρθει πιο σύντομα από όσο θα μπορούσα να είχα φανταστεί λίγου� μήνες νωρίτερα». Η ίδια η καγκελάριος Μέρκελ αποφεύγει να τοποθετηθεί ανοικτά, περιοριζόμενη να πει πως «είναι μία συζήτηση του μεθαύριο, τώρα πρέπει να δούμε το αύριο».
Σε κάθε περίπτωση, να σημειωθεί πως το γερμανικό Σύνταγμα δίνει ένα αρκετά στενό περιθώριο, σε σύγκριση με τα άλλα ευρωπαϊκά Συντάγματα, για τη διενέργεια δημοψηφισμάτων. Η προσφυγή στους ψηφοφόρους προβλέπεται μόνο για την αλλαγή του Συντάγματος ή για αναδιάταξη των συνόρων, με αποδοχή νέων κρατιδίων.
Ωστόσο με την οικονομική κρίση να παραμένει σχεδόν ανεξέλεγκτη, την Γερμ�! �νία και τους Γερμανούς όλο και πιο απρόθυμους να συνεισφέρουν προς τις αδύναμες χώρες και τα κόμματα να παίρνουν θέσεις μάχης ενόψει των εκλογών του φθινοπώρου του 2013, η πιθανότητα προσφυγής στο λαό αν μη τι άλλο θα αποτελέσει βασικό θέμα στην προεκλογική διαμάχη.